Regulamin

Regulamin rejestracji i dokonywania zakupów z sklepie internetowym Vaila.pl

Regulamin Sklepu Internetowego Vaila.pl określa zasady rejestracji, składania zamówień oraz sprzedaży i obsługi po sprzedażowej wyrobów ze srebra oraz akcesoriów.

WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI REJESTRACJI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego vaila.pl  jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe „Seling” Sp. z o.o. Z siedzibą przy ul. Do Studzienki 28, 80-277 Gdańsk, KRS: 0000066554, NIP: 5840251758, Regon: 002858419
  2. Zamówienia w sklepie można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem http://www.vaila.pl
  3. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok
  4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  5. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie rejestracji w systemie Sklepu Internetowego vaila.pl. Podanie adresu e-mail, domyślnego adresu wysyłki, numeru telefonu oraz imienia i nazwiska osoby kontaktowej jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  6. Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, w zależności od wyboru Zamawiającego. Wysyłka za pobraniem możliwa jest jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zamówienia z wysyłką poza granicę Polski realizowane są tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt dostawy za granicę ustalany jest indywidualnie przy każdym zamówieniu.
  7. Koszty wysyłki opisano w zakładce Cennik dostaw. Ceny w Sklepie Internetowym vaila.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie a zamówienie zostanie anulowane.
  8. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  9. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny).
  10. W przypadku wyboru sposobu płatności "przelew", towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia (wraz z ewentualnymi kosztami dostawy).
  11. Wszelkie zwroty wysyłane na koszt PPH Seling nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
  12. Zwrot należy wysłać bez kwoty pobraniowej. W innym przypadku firma PPH Seling nie odbierze przesyłki.
  13. Klient ma prawo - zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.
  14. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym vaila.pl jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.
  15. Sklep vaila.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.

WARUNKI REKLAMACJI

  1. Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 24 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.
  2. Do reklamowanego towaru należy dołączyć pisemny opis wady.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty  jej otrzymania  przez sprzedawcę
  4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  5. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
    1. w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy.
    2. jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.

Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym vaila.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.

szybkie płatności zapewnia: payu
banki